• Postikuluja 2,89 euro
  • 100% virallinen kauppatavara
  • Turvallinen maksu kortilla tai laskulla
  • Nopea tuki ja toimitukset
  • Laaja valikoima yli 87000 tuotetta

Elokuvajulisteet

Elokuvajulisteet ja elokuvajulisteet ovat iso ja tärkeä osa elokuvan markkinointia, mutta se voi olla myös mukava sisustus.

Elokuvajuliste on usein ensimmäinen asia, johon olemme yhteydessä, kun näemme uuden elokuvan ensi-iltansa. Hyvin tehty juliste voi herättää huomion ja ensimmäisen kiinnostuksen.

Elokuvajulisteet ja julisteet

Riippumatta siitä, roikkuuko elokuvajuliste kaupungin linja-autokatoksessa, elokuvateatterin ulkopuolella, kun aiomme valita elokuvan, vai onko se ensimmäinen asia, jonka tapaat kotona, se voi olla tapa ihmisille murtaa hiljaisuus ja tavata elokuvaa koskevassa keskustelussa.

Me kuluttajina emme ehkä tiedä, kuinka paljon työtä tehdään elokuvajulisteen tuottamiseen, koska tekijöiden on ajateltava paljon. Vain yhdessä kuvassa elokuvan kirjoittajien takana olevat tekijät onnistuvat tiivistämään, mistä elokuvassa on kyse, mutta samalla se ei saa antaa liikaa, vaan kuluttajien on oltava uteliaita näkemään elokuva. Jos kiinnostusta ei saada, kukaan ei näe elokuvaa. Siksi on elintärkeää, että elokuvalla on hyvä juliste lippujen tai elokuvan ostamiseen.

 

Tässä on joitain syitä, miksi elokuvajuliste on tärkeä:

Markkinointia varten - juliste on elokuvan kasvot

Kiinnostaa kiinnostusta - myydään lisää lippuja ja elokuvia

Sisätilojen yksityiskohdat - elokuvan fanit ostavat yleensä elokuvia, mutta myös esineitä ja pitävät niitä sisustustietona.

Kuten luultavasti ymmärrät jo nyt, elokuvajuliste on olennainen osa elokuvan markkinointia. Perävaunujen lisäksi juliste on se, mikä useimmiten ruuti asetetaan, kun elokuvayhtiöt markkinoivat elokuvaa. Erona on, että perävaunulla he saavat muutaman minuutin esitellä elokuvaa ja kiinnittää kiinnostuksemme. Julisteen ensi silmäyksellä on noin sekuntia onnistua saamaan potentiaalisen katsojan kiinnostus. Muutamassa sekunnissa kuluttajan tulisi selvittää millainen elokuva se on ja kannattaako rahansa käyttää sen katseluun.

Kuva kertoo yli 1000 sanaa, sanotaan, ja se on totta, kun on kyse elokuvajulisteesta. Kuvat herättävät enemmän huomiota kuin sanat. Elokuva, jolla ei ole levyjä tai jolla ei ole kiinnostusta, ei mene niin hyvin. Mutta elokuva, jolla on todella epäonnistunut juliste, voi olla myös välipalabaari. Mutta on olemassa vaara, että ihmiset, jotka näkevät epäonnistuneen julisteen, ajattelevat myös, että elokuva on sama, eivätkä siksi kuluta aikaa ja rahaa elokuvan katseluun. Ja päinvastoin. Todella mukava elokuvajuliste voi myydä myös hullimmat elokuvat.

Onko elokuvajuliste yksinkertainen kuva, esimerkiksi Wes Andersonin elokuva grand Budapest -hotelli, joka näyttää vain hotellin julisteellaan, tai jos se on kuva, jossa tapahtuu paljon ja näyttää koko kokoonpanon, juliste voi kiinnostaa sinua elokuva. Todella hyvä juliste saa kuluttajan kuvittelemaan, millainen elokuva on.

Tärkeä osa kauppatavaraa

Sen lisäksi, että elokuvajulisteet ovat tärkeä osa elokuvan markkinointia, se on osa kauppatavaraa. Tuotteet, joita ruotsiksi voidaan kutsua tuotemerkkilisensseiksi tai liitännäistuotteiksi, ovat erikoistuotteita, jotka on kehitetty brändin, taiteilijan, kuvitteellisen henkilön tai elokuvan mainostamiseksi. Tavaroiden markkinat ovat valtavat. Ne, jotka ovat suuria faneja jostakin, ovat enemmän kuin iloisia voidessaan osoittaa sen esillä, se voi olla mitä tahansa vaatteiden käyttämisestä sen koristeluun - esimerkiksi sinulla voi olla haluamasi elokuvan elokuvajuliste maalauksen sijasta.

Elokuvajulisteilla on myös suuri keräilijän arvo. On niitä, joilla on koko kokoelma, joka koostuu vain elokuvajulisteista. Jotkut päättävät myydä ne uudelleen. Käytettyjä julisteita voi hankkia sekä vanhoille elokuvajulisteille erikoistuneilta verkkosivustoilta että huutokaupoista ja mainossivuilta, kuten kaupankäynnistä ja estosta. Kallein koskaan myyty elokuvajuliste on Metropolis-elokuvan juliste vuodelta 1927, joka myytiin 1,2 miljoonalla dollarilla vuonna 2005. Huhutaan, että ostaja on voinut olla elokuvanäyttelijä ja Oscar-voittaja Leonardo Dicaprio. Ennen kaikkea vanhempia elokuvajulisteita myydään suuremmilla summilla, koska niistä on jäljellä niin vähän kopioita.

Mutta suositut ja halutut nykyaikaiset elokuvajulisteet voivat myös ansaita sinulle dollarin, ehkä ei miljoonan, vaan tuhannen dollarin. Ruotsin suurin elokuvajulisteiden kokoelma koostuu noin 30000 kappaleesta ja se sijaitsee Ruotsin rahoituslaitoksessa. Ei ole myöskään harvinaista, että museot näyttävät elokuvajulisteita. Tämän ovat tehneet esimerkiksi sekä kansallismuseo että Tukholman teknillinen museo.

Elokuvajuliste on persoonallinen ja tyylikäs sisustus. Jos vierailet jonkun kanssa ensimmäistä kertaa ja huomaat, että hänellä on elokuvajulisteita, tiedät mitä henkilö tykkää ja että hän on kiinnostunut elokuvista. Jos olet todella moderni, seuraat suuntausta, joka on tällä hetkellä kuvaseinien tekeminen. Miksi ei olohuoneessa tai kotiteatterissa olisi koko seinä, joka koostuu vain elokuvajulisteista?

Toinen etu, jonka elokuvajulisteilla on sisustuksen yksityiskohtana, on se, että se on loistava lahja lahjoittaa ja että sitä varmasti arvostetaan. Esimerkiksi, jos tiedät lapsen, joka pitää Disney-elokuvan pakkasesta, voit ostaa hänelle julisteen lahjaksi ja sinusta tulee heti suositumpi!

Elokuvajulisteita ja julisteita on saatavana sekä fyysisissä myymälöissä että myös verkossa.

Tuote on lisätty ostoskoriisi