• Postikuluja 10,60 €
  • 100% virallinen kauppatavara
  • Turvallinen maksu kortilla tai laskulla
  • Laaja valikoima yli 68000 tuotetta

 

Kysymyksiä ja vastauksia

Miten tilaan teiltä?

Valitse haluamasi tuote ja paina punaista "Osta"-painiketta Tuote lisätään ostoskoriin, joka näkyy sivun mustan palkin yläreunassa. Toimi samoin kaikkien muiden tilaamiesi tuotteiden kohdalla.

 

Kun olet valmis, paina ostoskorissa "Kassaan" tai kunkin tuotteen hinnan perässä olevaa mustaa ristiä, jos haluat poistaa jonkin tuotteen ennen tilauksen loppuunsaattamista. Jos olet jo asiakas, voit kirjautua sisään niillä tiedoilla, jotka olet valinnut aiemmalla kerralla. 

 

Täytä kassalla pyydetyt tiedot. Napsauta sitten "Siirry maksuun" ja suorita ostos Klarnan kautta.

MILLÄ MAKSUTAVOILLA VOIN MAKSAA TILAUKSENI? 

Filmhyllan.nu-sivustolla voit tehdä ostoksia käyttämällä:

- MasterCard ja VISA

- Klarna 

 

OVATKO HINTANNE ARVONLISÄVEROLLISIA VAI ARVONLISÄVEROTTOMIA? 

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron.  

 

OVATKO ELOKUVANNE UUSIA JA PAKATTUJA? 

Kyllä, kaikki muut paitsi käytetyt.

 

MITEN OTAN TEIHIN YHTEYTTÄ? 

Löydät kaikki yhteystiedot Yhteystiedot-sivulta.  

 Milloin saan laskun? 

Kirjaudu sisään osoitteessa App.klarna.com nähdäksesi kaikki laskusi.

 

 Puuttuuko tilaus tai toimitusvahvistus?

 Tarkista roskapostikansiosi. Jos et löydä sitä, ota meihin yhteyttä.

 

TUODAANKO ELOKUVIA MUISTA MAISTA? 

Suuri osa valikoimastamme koostuu Isosta-Britanniasta, Saksasta ja Tanskasta tuoduista elokuvista.    

 

ONKO KAIKISSA MYYMISSÄNNE ELOKUVISSA SUOMALAINEN TEKSTITYS? 

Ei, koska tuomme elokuvia myös muista maista, sinun on asiakkaana tarkistettava, mitä tekstitysvaihtoehtoja on saatavilla. Voit tehdä tämän elokuvan tuotesivulla. Jos olet edelleen epävarma, voit lähettää meille sähköpostia, niin tarkistamme asian puolestasi. 

 

Tuodaanko elokuvia Yhdistyneestä kuningaskunnasta? 

Kyllä, tuomme elokuvia Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Kaikkia nimikkeitä voidaan toistaa Ruotsissa, alue B. Niissä ei välttämättä ole suomalaista/tanskalaista tekstitystä.

 

KUINKA MONTA ERI ELOKUVANIMIKETTÄ TEILLÄ ON VALIKOIMASSANNE? 

Tämä vaihtelee hieman, mutta tällä hetkellä valikoimassamme on noin 24 000 DVD-nimikettä ja 9 700 Blu-ray-nimikettä. 

 

MITÄ JOS EN OLE TYYTYVÄINEN OSTOKSEENI? 

Katso lisätietoja kohdasta "PALAUTUSOIKEUS JA AVOINTA 14 PÄIVÄN AIKANA" kohdasta Ostotiedot.  

 

VOIKO BLU-RAY-LEVYÄ TOISTAA DVD-SOITTIMESSA? 

Ei, et voi. Blu-ray-muodossa olevan elokuvan katsomiseen tarvitaan Blu-ray-soitin tai Playstation 4/5 TV-pelikonsoli. Parhaan kuvanlaadun saamiseksi tarvitset myös HD-valmiuden omaavan television.  

 

VOIKO DVD-LEVYÄ TOISTAA BLU-RAY-SOITTIMESSA? 

Kyllä voit. Blu-ray-soittimet ovat taaksepäin yhteensopivia.  

 

VOINKO OSTAA TEILTÄ LAHJAKORTTEJA? 

Kyllä voit. Myymme lahjakortteja, joiden voimassaoloaika on rajoittamaton.

 

Voitteko toimittaa ulkomaille?

Kyllä, voimme toimittaa muihin EU-maihin ja Yhdysvaltoihin.

Tuote on tilapäisesti loppunut varastosta, milloin se lähetetään?

Jos tilaat tuotteen, jota ei ole varastossa, se tilataan uudelleen ja lähetetään heti, kun se on taas varastossa. Jos tilaat useita tuotteita ja yksi niistä on loppunut, varastossa olevat tuotteet lähetetään välittömästi. Varastosta loppuneet tuotteet lähetetään veloituksetta heti, kun niitä on jälleen varastossa.

 

Mitä tapahtuu, jos pakettia ei noudeta edustajalta?

Jos pakettia ei noudeta edustajalta määräajassa, se lähetetään takaisin meille. Tällöin veloitamme käsittelymaksun, jolla katamme lähetys-, palautus-, hallinto- ja käsittelykulut.

Maksu on tällä hetkellä 39,50 EUR.

 

Haluan käyttää peruutusoikeuttani, miten teen sen?

Sinulla on 14 päivän peruutusoikeus rikkoutumattomiin muovipakkauksiin.

Käytä palautuksen yhteydessä uudelleen pahvipakkausta/kuplakuorta, jossa tilaus tuli, kun palautat sen. Jos sinulla ei ole pahvilaatikkoa, voit tietenkin lähettää sen muussa pakkauksessa. Tärkeintä on, että pakkaat palautuksen hyvin ja liität mukaan lähetysluettelon tai muut tiedot, joissa mainitaan tilausnumero ja asiakastiedot. Jotta palautus voidaan hyväksyä, olet vastuussa palautuspostista. 

 

Palautusosoitteemme on: 

Filmhyllan

Hovgårdsgatan 1B

26357 HÖGANÄS

 

Mitä teen, jos olen saanut väärän tuotteen?

Jos olet saanut paketissasi väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä saadaksesi apua.

 

Mikä on takuuni ja valitusoikeuteni?

Filmhyllan myöntää 12 kuukauden takuun kaikille myydyille tuotteille, kulutustarvikkeet, kuten paristot ja vastaavat, eivät sisälly takuuseen. Jotkin valmistajat ovat päättäneet antaa tavaroilleen pidemmän takuun, ja jos näin on, reklamaatio on tehtävä suoraan valmistajan kautta.

Ruotsin lain mukaan valitusoikeus on 3 vuotta. Jotta reklamaatio voidaan hyväksyä, vian on täytynyt olla olemassa toimitushetkellä eikä se saa johtua huolimattomuudesta tai varomattomasta käytöstä.

Voit ottaa meihin yhteyttä, jos olet epävarma siitä, onko sinulla oikeus tehdä reklamaatio.

 

Olen saanut rikkinäisen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Jos olet saanut viallisen tuotteen, voit ottaa meihin yhteyttä.

Kun otat meihin yhteyttä, liitä kuva vahingosta. Jos vika ei ole näkyvissä, olisimme kiitollisia, jos kuvailisit vian mahdollisimman tarkasti.

 

Olen saanut tuotteen, mutta haluan vaihtaa sen toiseen, mitä teen?

Vaihto on mahdollista, kunhan vaihdettava tuote on samanhintainen kuin palautettava tuote. Jos haluat vaihtaa tuotteeseen, jonka hinta on eri, sinun on sen sijaan tehtävä palautus ja tehtävä uusi tilaus.

Jos vaihto on tarpeen, voit ottaa meihin yhteyttä ja me autamme sinua lisää.

 

En voi katsoa Blu-Ray-elokuvaa Blu-Ray-soittimellani, miksi?

Tämä johtuu yleensä siitä, että Blu-Ray-soittimeesi ei ole päivitetty uusinta ohjelmistoa.

Blu-Ray-elokuvissa on kopiosuojaus, ja sitä päivitetään säännöllisesti, joten sinun on päivitettävä soittimesi, jotta voit katsella uusia elokuvia. Jos elokuva alkaa ja näet elokuvan alussa mainoksia ja muuta vastaavaa, kyse on lähes aina siitä, että soittimesi on päivitettävä. 

Soittimesi käyttöoppaassa kerrotaan, miten ohjelmisto päivitetään.

 

En ole saanut ilmoitusta, miten voin noutaa tilaukseni?

Jos et ole saanut tekstiviesti-ilmoitusta tilauksestasi, voit noutaa lähetyksesi postitoimistosta ilmoittamalla paketin numeron ja näyttämällä henkilöllisyystodistuksesi. 

 

DVD, Blu-ray, 3D tai 4K Ultra HD - mitä eroa on?

- DVD on vakiomuoto. Tarvitset tavallisen DVD-soittimen elokuvan katsomiseen.

- Blu-ray-muodossa on suurempi resoluutio, mikä tarkoittaa parempaa kuvanlaatua kuin DVD:ssä. Tarvitset Blu-ray-soittimen elokuvan toistamiseen ja mieluiten HDTV:n, jotta voit hyödyntää parempaa kuvanlaatua. 

Blu-Ray-elokuvassa on paljon parempi äänen- ja kuvanlaatu.

- 3D Blu-ray tarkoittaa Blu-ray-laatua, jossa on 3D-efektejä, jotka antavat elokuvakokemukseen erilaista syvyyttä. Tarvitset 3D Blu-ray-soittimen, 3D-lasit ja 3D-television, jotta voit katsella elokuvaa 3D-efektillä.

- 4K Ultra HD tarkoittaa neljä kertaa parempaa resoluutiota kuin Blu-ray. Voit hyötyä tästä korkeasta resoluutiosta eniten suurilla näytöillä. 4K Ultra HD -elokuvien toistamiseen tarvitset Ulta HD/4K-soittimen tai Xbox One S:n, jolla voit toistaa 4K-elokuvia. 

 

Mikä on toimitusaikasi?

Normaali toimitusaikamme on 1-2 työpäivää

Tuote on lisätty ostoskoriisi