• Postikuluja 10,60 €
  • Turvallinen maksu kortilla tai laskulla
  • Laaja valikoima yli 69000 tuotetta

 

Osto- ja toimitusehdot

 

1. Tietoja Filmhyllanista

Filmhyllanin kotipaikka on Höganäs. Yrityksen postiosoite on Hovgårdsgatan 1B 26357 Höganäs.

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@filmhyllan.nu ja kerro asiasi ja yhteystietosi, niin otamme sinuun pian yhteyttä tai chattailemme.

 

2. Tilaaminen

Jotta voit tehdä ostoksia kanssamme, sinun on oltava 18-vuotias. 16-vuotiaasta alkaen voit tehdä ostoksia kanssamme, jos teet ostoksia yhdessä huoltajan kanssa tai hänen suostumuksellaan.

Kun olet tehnyt tilauksesi, sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistus sisältää kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta.

Jos tilausvahvistuksessa on virhe, ota välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@filmhyllan.nu.

Ennakkovaraukset lähetetään hyvissä ajoin ennen julkaisua tai heti, kun tuote saapuu varastoon.

Ennakkovarauksia ja jo markkinoille tulleita tuotteita sisältäviä tilauksia käsitellään erillisinä tilauksina, joihin sovelletaan ylimääräisiä toimituskuluja.

Peruutus

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan kuin emme ole lähettäneet tuotetta. Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@filmhyllan.nu. Kirjoita viestikenttään peruutus ja ilmoita sähköpostiin tilausnumero, jota peruutus koskee. Saat meiltä aina vastauksen. 

99,99 % elokuvistamme on DVD REGION 2 - EUROOPPA ja BLURAY REGION B - EUROOPPA (muutamat, jotka ovat muita alueita, on ilmoitettu selvästi).

 

3. Toimitus

Normaali toimitusaikamme on 1-2 työpäivää (ei koske räätälöityjä tuotteita). 

Joskus tuote on loppunut varastosta ja toimitusaika voi olla hieman pidempi. HUOM! Perjantaina klo 15.00 jälkeen ja viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.

Tilaukset lähetetään mahdollisimman pian, mikäli kaikki tilaukseen sisältyvät tuotteet ovat varastossa. Jos jokin tilaukseen sisältyvä tuote on loppuunmyyty, koko tilaus lähetetään, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoon. 

Jos toimitus viivästyy (ilman, että olemme ilmoittaneet sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteeseen: info@filmhyllan.nu.

Pienemmät paketit toimitetaan postilaatikkoon/postilaatikkoon. Suuremmat paketit toimitetaan jakelupisteeseesi. 

Toimittamatta jääneistä paketeista vähennämme 39,50 EUR palautuksestasi aiheutuneiden kulujen kattamiseksi.

Pidätämme oikeuden loppuunmyyntiin.

Filmhyllan pidättää oikeuden muuttaa valitsemaasi toimitustapaa sekä meidän että sinun turvallisuutesi vuoksi. Huomaa, että emme koskaan vaihda halvempaan toimitustapaan kuin mitä olet valinnut.

Kun ostat laskua vastaan, laskua ei lähetetä ennen tuotteen lähettämistä.

Jos kuormitus on suuri tai sesonkiaikana, pääasiassa lomien ja joulun aikana, postitus ja tavaroiden kotiinkuljetus voi kestää kauemmin.

Huomioithan, että noutamattomat lähetykset EIVÄT kelpaa palautukseksi tai peruutetuksi ostokseksi - tilattu paketti on aina noudettava, jonka jälkeen se on mahdollista palauttaa.

Jos tuotteen hinta on alle 39,50 EUR, veloitetaan tuotteen hinta.

Toimitamme myös Yhdysvaltoihin ja EU:hun.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kaikkien tuotteiden tilauksen ja palauttaa rahat loppumyynnin tai hinnanvaihtelun vuoksi. Pidätämme myös oikeuden peruuttaa tilauksen, jos tiedoissa on kirjoitusvirheitä tai jos on kirjoitettu väärä hinta.

 

4. Hinnat

Kaikki myymälän hinnat ilmoitetaan kruunuina ja kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron.

Varaudumme toimittajien tekemien hinnanmuutosten, hinnastossa olevien painovirheiden ja virheellisistä tiedoista johtuvien hintatarkkuuksien aiheuttamiin hinnanmuutoksiin ja pidätämme oikeuden hinnan tarkistamiseen.

 

5. Peruuttamisoikeus

Meillä sinulla on aina kolmenkymmenen (14) päivän peruutusoikeus (ei koske yrityksiä). Jos haluat palauttaa tuotteen vaihtoa tai uudelleenostoa varten tämän ajanjakson aikana, sinun on otettava yhteyttä meihin osoitteeseen info@filmhyllan.nu. 

Kuluttajana sinulla on oikeus tutkia tuote (ei koske elokuvia ja videopelejä). Jos jokin näistä tuotteista on kääritty muoviin, se ei kuulu peruutusoikeuden piiriin, jos sinetti on rikkoutunut.

Jos palautat käyttämättömän tuotteen ja siihen liittyvät etiketit ja pakkaukset 30 päivän kuluessa, koko summa palautetaan, mukaan lukien vakiotoimituskulut.

Jos kyseessä on peruutus/avoin osto, emme korvaa meille aiheutuneita toimituskuluja, ja vastuu siitä, että lähetys saapuu meille, on sinulla kuluttajana, joten sinä kuluttajana olet vastuussa palautuksen toimituskuluista. Jos kyseessä on peruutettu osto, olet vastuussa palautuslähetyksestä.

Se, miten lähetät palautuksen takaisin, on sinun päätettävissäsi. Voit lähettää palautuksen tavallisena kirjeenä postimerkkien kera tai lähettää palautuksen jäljitettävänä kirjeenä. Jos haluat lähettää palautuksen jäljitettävänä lähetyksenä, sinun on lähetettävä se suoraan meille, sillä emme noutaa lähetyksiä edustajilta. Voit ostaa meiltä prepaid & jäljitettävän palautuslähetysetiketin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Tarvitsetko apua & opastusta palautuksen lähettämiseen? Mene lähimpään postitoimistoon ja pyydä apua. Jos lähetät silti postiagentille, paketti palautetaan sinulle automaattisesti 7 päivän kuluttua.

On tärkeää, että käytetään ulkopakkausta ja että tuotteen alkuperäispakkaukseen ei ole liimattu teippiä tai muuta materiaalia.

Jos pakkaus on viallinen tai tuote on selvästi vahingoittunut, hinnanalennus tehdään vähintään 30 % tuotteen arvosta, ja jos kyseessä on merkittävä vahinko, takaisinostosta voidaan kieltäytyä.

Palautustapauksessa olet vastuussa toimituskuluista. Palautuksen perille saapumisen varmistamiseksi suosittelemme, että lähetät aina jäljitettävän lähetyksen suoraan yrityksen osoitteeseen.

 

5.1 Kun käytät peruutusoikeuttasi:

Sinun on ilmoitettava meille peruutuksestasi. Viesti tulee lähettää meille osoitteeseen info@filmhyllan.nu. Viestissäsi on mainittava selkeästi nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja palautettavat tavarat.

Sinun on palautettava tuotteet meille välittömästi ja viimeistään lakisääteisen 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Olet vastuussa palautuksen kuljetuksesta, toimituksesta ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä, joten tuotteet on lähetettävä hyvin pakattuina ja alkuperäispakkauksissaan.

Pidätämme oikeuden vähentää palautussummasta summan, joka vastaa tuotteen arvon alenemista alkuperäiseen arvoon verrattuna, jos kyseessä on käytetty tai vahingoittunut tuote.

Palautukset on tehtävä meille antamiemme menetelmien ja ohjeiden mukaisesti.

Palautuksen postikulut ovat omalla kustannuksellasi. Palautuksia ei voi tehdä ennakkomaksulla tai postiennakolla. Säästä toimituskuitti - muista, että olet vastuussa palautuslähetyksestä! Filmhyllan ei ota vastuuta huonosta pakkauksesta johtuvista kuljetusvaurioista palautuksen yhteydessä.

 

Lähetä tuote takaisin seuraavaan osoitteeseen:

Filmhyllan

Hovgårdsgatan 1B

26357 Höganäs

HUOM! Liitä mukaan viittaus tilaukseesi, kuten tilausnumero tai lähetysluettelo/lasku, muuten palautusta ei käsitellä.

Kun palautus on vastaanotettu, koko tapaus peruutetaan.

Ennen kuin lähetät mitään takaisin, varmista, että saat postista kuitin lähetetystä lähetyksestä.

Pakkaa palautus hyvin, jotta se ei vahingoitu. Lisää vähintään 10 cm suojamateriaalia tuotteisiin, joissa ei ole alkuperäistä pakkausmateriaalia. Filmhyllan ei ole vastuussa huonosta tai riittämättömästä pakkauksesta johtuvista vahingoista.

Palautuksia ei voida hyväksyä myyjän noudettavaksi noutopisteestä. Asiakas on vastuussa kaikista palautuksista, jotka liittyvät toimituksiin, joita ei ole lähetetty suoraan myyjälle.

Palautuksen yhteydessä tuote on pakattava siten, että tuote tai sen pakkaus ei voi vahingoittua.

* Ei saa avata ostosta/palauttaa yrityksille. 

Jos käytät peruuttamisoikeuttasi, hyvitämme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (tämä ei kuitenkaan sisällä ylimääräisiä toimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että olet valinnut muun toimitustavan kuin halvimman tarjoamamme vakiotoimituksen).

 

5.2 Peruuttamisoikeus ei koske:

Tuotteisiin, jotka ovat luonteeltaan sinetöityjä ääni- tai videotallenteita ja joiden sinetin olet rikkonut.

Lisätietoja lakisääteisestä peruutusoikeudesta on täällä.

 

6. Valitukset ja vaatimukset

Jos vastaanotat lähetyksen, joka on selvästi vahingoittunut, sinun on joko kieltäydyttävä paketin noutamisesta tai avattava se, kun asiamiehen edustaja tarkastaa sen. Jos tuote on vahingoittunut, on tehtävä reklamaatio kuljetusyhtiölle. Heidän edustajansa voi auttaa sinua tässä prosessissa.

On erittäin tärkeää, ettet allekirjoita pakettia, joka on vahingoittunut.

Toinen vaihtoehto on kieltäytyä paketin noutamisesta, jolloin paketti palautetaan meille ja hyvitetään.

Muista säilyttää tavarat ja kaikki pakkaukset, joissa lähetys oli, kunnes reklamaatioprosessi on saatu päätökseen: Näkyvästä vahingosta ilmoitetaan välittömästi (asiamiehelle tai kuljettajalle, joka toimittaa) Vahingosta on tehtävä merkintä kuittiin.

Piilevistä vaurioista ilmoitetaan 5 päivän kuluessa vastaanotosta.

Jos vaurio ei ollut ilmeinen tuotetta vastaanotettaessa, on erittäin tärkeää ilmoittaa siitä mahdollisimman pian. Yleensä tämä on tehtävä 5 päivän kuluessa.

Tarkastamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä sinulle. Jos tuote on silti vahingoittunut tai väärin lähetetty, kun se saapuu, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

Ruotsin lain mukaan valitusoikeus on 3 vuotta. Jotta reklamaatio voidaan hyväksyä, vian on täytynyt olla olemassa toimitushetkellä eikä se saa olla seurausta huolimattomuudesta tai huolimattomasta käytöstä. Tarjoudumme aina ottamaan tuotteen vastaan reklamaatio-oikeutta vastaan ja antamaan valtuutetun korjaamon tehdä riippumattoman arvion, jos vika katsotaan alkuperäiseksi, Filmhyllan korjaa virheen ja palauttaa toimivan tuotteen ilman kustannuksia sinulle asiakkaana.

Sinun on aina pyydettävä meiltä lupa ennen viallisen tuotteen palauttamista. Järjestämme sinulle palautuslähetyslipukkeen.

Reklamaatio on lähetettävä välittömästi vian havaitsemisen jälkeen.

Emme hyväksy palautuksia, joissa käy ilmi, että vika johtuu siitä, että asiakkaalla on viallinen DVD-/bluray-soitin tai että hän on ostanut alue 1 -elokuvan, mutta hänellä ei ole aluevapaata DVD-soitinta. Tarkistamme palautukset aina soittimissamme, ja jos ne ovat tarkastuksessa virheettömiä, asiakkaalta laskutetaan 9,90-39,50 EUR nimikettä kohden.

Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos käy ilmi, että tuote ei ole kuluttajanostolain mukaan viallinen.

- Jos valitushakemuksesi on hylätty, mutta väität, että päätös on virheellinen, kehotamme sinua tekemään valituksen ARN:lle. ARN tai yleinen valituslautakunta tekee muissa valitusasioissa itsenäiset päätökset. Filmhyllan noudattaa aina ARN:n päätöstä.

Jos valitusta ei hyväksytä, sinun on maksettava palautuslähetykset sinulta meille ja meiltä sinulle, jotta saat tuotteen takaisin.

Käytetyille tuotteille annamme 3 kuukauden toimintatakuun. Uusille tavaroille on voimassa yhden vuoden takuu. Uusien tavaroiden takuu kattaa vain alkuperäiset valmistusvirheet.

Reklamaatiota tehdessäsi sinun on pystyttävä esittämään lasku, kuitti tai muu asiakirja, joka todistaa ostoksesi. Testaamme KAIKKI palautetut tuotteet. Jos palautettu tuote osoittautuu meille palautettaessa virheettömäksi, veloitamme siitä maksun, joka on tällä hetkellä 9,90-39,50 EUR. Emme vastaa viallisen tuotteen aiheuttamista kustannuksista. Kun ilmoitat reklamaatiosta, lähetät reklamoidun tuotteen verkkosivuillamme olevaan osoitteeseen. Ilmoita palautuksen syy ja lähetä palautettava tuote yhdessä laskun tai lähetysluettelon/tilausvahvistuksen kanssa. Ota meihin yhteyttä ennen valituksen tekemistä.

Jos saat viallisen tai väärin toimitetun tuotteen, suosittelemme, että otat suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@filmhyllan.nu, jotta saat oikeat palautustiedot ja nopeimman palvelun. Kuitenkin viimeistään kohtuullisessa ajassa, jos sinua asiakkaana on estetty tutkimasta tuotetta toimituksen yhteydessä.

Filmhyllan myy kaikille tuotteille 1 vuoden takuu valmistusvirheiden varalta kuluttajanostolain mukaisesti. Jotta takuu olisi voimassa, on meihin otettava yhteyttä, emme maksa tavaran korjausta/tarkastusta muissa liikkeissä.

Takuu ei koske kulutustarvikkeita tai akkuja tai jos tuotetta on käsitelty väärin.

Sinulla asiakkaana on 3 vuoden reklamaatio-oikeus.

Takuutodistuksesi on tilausvahvistus, jonka saat sähköpostitse. Jos se on kadonnut, et voi reklamoida tuotteesta. Kellojen osalta alkuperäinen laatikko ja takuutodistus on säilytettävä, ja ne voidaan esittää takuuvaatimuksen yhteydessä. 

Tavarat, jotka lähetetään takaisin reklamoitavaksi ja joissa ei ole virheitä, lähetetään takaisin ja meiltä veloitetaan lähetys- ja työkustannukset. Tavarat on palautettava meille 14 päivän kuluessa reklamaatiosta.

Takuu

Filmhyllan myöntää 12 kuukauden takuun kaikille myydyille tuotteille, kulutustarvikkeet kuten akku, väriaine ja vastaavat eivät sisälly takuuseen. Takuu koskee virheiden korjaamista, jos tuote on viallinen ja virheen voidaan katsoa olleen olemassa tuotteen toimituksen yhteydessä. Takuu ei kata sellaisia vahinkoja, joiden voidaan katsoa olevan kuluttajan itsensä aiheuttamia, eli ulkoisia tai itse aiheutettuja vahinkoja. Ulkoisiin tai itse aiheutettuihin vaurioihin kuuluvat huolimattomuudesta johtuvat viat, kuten kosteuden aiheuttamat vauriot, vesivahingot tai virheellisen asennuksen aiheuttamat vauriot.

Takuu ei koske esimerkiksi kellojen tai lelujen mukana toimitettuja paristoja.

 

6.1 Miten valituksen tekemisessä edetään?

Kaikista virheistä ja vioista on aina ilmoitettava osoitteeseen info@filmhyllan.nu, jossa ilmoitat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja kuvauksen virheestä.

Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan samanlaista tuotetta, hyvitämme sinulle virheellisen tuotteen hinnan voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Maksamme palautuslähetyksen, jos kyseessä on hyväksytty reklamaatio.

Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Noudatamme valituksissa kansallisen kuluttajavalituslautakunnan ohjeita, katso arn.se.

 

 Jos paketti/kirje on rikki sitä noudettaessa, reklamaatio on tehtävä Postnord/DHL:lle suoraan toimipisteeseen.

 

7. vastuun rajoittaminen

Emme ota vastuuta välillisistä vahingoista, jotka voivat aiheutua tuotteesta.

Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yritys ei voi vaikuttaa (ylivoimainen este). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työtaistelut, tulipalo, sota, hallituksen päätökset, toimittajan toimitusten väheneminen tai puuttuminen.

Emme myöskään ota vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistä, joihin emme voi vaikuttaa.

 Mitään täällä myytäviä tuotteita ei saa antaa alle kolmivuotiaille lapsille, koska pienet osat voivat irrota ja jäädä kiinni kurkkuun. 

* Pakkaukset ja pussit on pidettävä poissa pienten lasten ulottuvilta tukehtumisvaaran vuoksi.

 Kaikki tämän verkkotunnuksen kuvat ja tekstit ovat omaisuuttamme.

* Tietoja ja eritelmiä voidaan muuttaa tuotteen tiedoissa milloin tahansa ilmoittamatta ostavalle asiakkaalle. Ominaisuuksia voidaan lisätä ja poistaa, tämä ei ole reklamaation syy.

* Kaikilla tuotekuvilla on vain kuvaava tehtävä: jos kuvan ja viitteen (artikkelinumero) välillä on ristiriita, tuote toimitetaan artikkelinumeron mukaisesti.

Myyjä ei ole vastuussa virheellisestä käsittelystä tai oston, asennuksen tai käytön yhteydessä tehdyistä omista toimista. Myyjä ei myöskään ole vastuussa henkilö- tai omaisuusvahingoista, jotka aiheutuvat suoraan tai välillisesti myytyjen tuotteiden asennuksesta ja/tai käytöstä, vaikka tuote olisi viallinen. Epäselvissä tapauksissa asennus on annettava ammattilaisen tehtäväksi. Pakkauksen ulkonäkö voi vaihdella, mutta sisältö on aina tilattu tuote.

 

8. tuotetiedot

Pidätämme oikeuden painovirheisiin tällä verkkosivustolla ja tuotteiden lopullisessa myynnissä. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkonäön, sillä tiettyjä värieroja voi esiintyä monitorista, kuvanlaadusta ja resoluutiosta riippuen. Yritämme aina parhaan kykymme mukaan paljastaa tuotteet mahdollisimman tarkasti.

Filmhyllan ei ole korvausvelvollinen, jos tuote ei ole postitettu sovittuna ajankohtana tai jos postin käsittely viivästyy. Emme myöskään maksa palautuslähetyksiä, jos tuote lähetetään myöhemmin kuin tilausvahvistuksessa on ilmoitettu.

 

9. evästeitä koskevat tiedot

Sähköistä tietoa koskevan lain mukaan verkkosivuston kävijöille on yksityisyydensuojan vuoksi ilmoitettava evästeiden käytöstä. Evästeen sisältämien tietojen avulla voidaan seurata käyttäjän selailua. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vieraileva verkkosivusto pyytää tallentamaan tietokoneellesi, jotta voit käyttää eri toimintoja. Voit asettaa selaimesi hylkäämään evästeet automaattisesti. Lisätietoja on Ruotsin posti- ja telehallituksen verkkosivuilla.

 

10. Henkilötiedot

Kun teet ostoksia Filmhyllanissa, hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Suojelemme henkilökohtaista koskemattomuuttasi emmekä kerää enempää tietoja kuin on tarpeen tilauksesi käsittelemiseksi. Emme koskaan myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta.

Filmhyllan on vastuussa niiden henkilötietojen käsittelystä, jotka olet antanut meille asiakkaana. Käsittelemme henkilötietojasi voidaksemme käsitellä tilauksesi ja - jos olet pyytänyt uutiskirjeitä tai kampanjatarjouksia - voidaksemme räätälöidä markkinoinnin yksilöllisiin tarpeisiisi.

Alla olevat tiedot ovat yhteenveto siitä, miten säilytämme ja käsittelemme tietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

 

10.1 Mitä ovat henkilötiedot?

Henkilötietoja ovat kaikki tiedot, jotka voidaan suoraan tai välillisesti yhdistää luonnolliseen henkilöön.

 

10.2 Mitä tietoja säilytämme?

Jotta voimme käsitellä tilaustasi ja vastata tilaukseesi liittyviin kysymyksiin (asiakaspalvelu), tallennamme etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, IP-osoitteesi ja ostohistoriasi.

Tietojasi säilytetään niin kauan kuin meillä on laillinen peruste käsitellä tietojasi, esimerkiksi välillämme olevan sopimuksen täyttämiseksi tai esimerkiksi kirjanpitolain mukaisen lakisääteisen velvoitteen täyttämiseksi.

 

10.3 Oikeusperusta

Oston yhteydessä henkilötietojasi käsitellään kanssasi tehdyn sopimuksen täyttämiseksi.

Markkinointi, kampanjat ja vastaavat postitukset tapahtuvat suostumuksellasi.

 

10.4 Mitä tietoja jaetaan ja mihin tarkoitukseen?

10.4.1 Maksupalveluntarjoaja

Kun teet ostoksen, tietoja jaetaan maksupalveluntarjoajamme kanssa. Tallennettavia tietoja ovat etunimi, sukunimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Jos päätät maksaa laskulla, myös sosiaaliturvatunnus tallennetaan maksupalveluntarjoajalle. Tiedot tallennetaan ostoksen toteuttamiseksi ja osapuolten suojaamiseksi petoksilta.

Käyttämämme maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat: Klarna.

 

10.4.2 Kuljetusyritykset

Jotta voimme toimittaa tilauksesi ja täyttää sopimuksemme, meidän on jaettava tiettyjä tietoja kuljetusyhtiön kanssa. Toimitusyhtiön kanssa jaetaan etunimi, sukunimi ja osoitetiedot toimitusta varten. Myös sähköpostiosoite ja/tai matkapuhelinnumero saatetaan jakaa kuljetusyhtiön kanssa ilmoitustarkoituksessa.

Yhteistyökumppanimme ovat DHL, Schenker, UPS, Fedex ja Postnord.

 

10.4.3 Uutiskirje

Jos olet päättänyt tilata uutiskirjeemme, etunimesi, sukunimesi ja sähköpostiosoitteesi jaetaan uutiskirjeen toimittajan kanssa. Näin voimme pitää sinut ajan tasalla markkinointitarkoituksiin tarkoitetuista tiedoista ja tarjouksista.

 

10.5 Käyttöoikeus

Sinulla on oikeus saada otteita kaikista tiedoistamme, joita säilytämme sinusta. Otteet toimitetaan sähköisesti luettavassa muodossa.

 

10.6 Oikeus oikaisuun

Sinulla on oikeus pyytää meitä päivittämään virheelliset tiedot tai täydentämään puutteelliset tiedot.

 

10.7 Oikeus tulla unohdetuksi

Voit milloin tahansa pyytää tietojesi poistamista. Poisto-oikeuteen on muutamia poikkeuksia, esimerkiksi jos tiedot on säilytettävä, jotta voimme täyttää lakisääteisen velvoitteen (esim. kirjanpitolain nojalla).

 

10.8 Tietosuojasta vastaava henkilö

Filmhyllan vastaa henkilötietojen säilyttämisestä ja käsittelystä verkkokaupassa ja varmistaa sääntöjen noudattamisen.

 

10.9 Miten suojaamme henkilötietojasi

Käytämme alan standardeja, kuten SSL/TLS ja yksisuuntaisia hash-algoritmeja, arkaluonteisten tietojen, kuten henkilötietojen ja salasanojen, turvalliseen tallentamiseen, käsittelyyn ja välittämiseen.

Käytämme ruotsalaista Wikinggruppen-alustaa.

Muutokset yleisiin käyttöehtoihin

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia yleisiin käyttöehtoihin milloin tahansa. Muutokset ehtoihin julkaistaan verkossa verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.

Riita-asiat ja lainvalinta

Jos riitaa ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kanssa, voit asiakkaana kääntyä yleisen valituslautakunnan puoleen, katso arn.se. Muussa EU-maassa kuin Ruotsissa asuvat voivat tehdä valituksia verkossa Euroopan komission riitojen sovittelufoorumin kautta, katso http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Riitatapauksessa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisuorganisaation päätöstä.

Näiden yleisten sopimusehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat riidat tulkitaan Ruotsin lainsäädännön mukaisesti.

Tuote on lisätty ostoskoriisi